Alla inlägg den 3 juli 2007

Av Bill Bull - 3 juli 2007 22:06

Vissa dagar vill man bara ska ta slut. Har gått som en zombie hela dagen och så fort jag slutit ögonlocken några sekunder för mycket så har jag halvvägs fallit in i sömn. Som om jag vore bakis. Suck.. Hur väl man än planerar nattens timmar,  blir man alltid lika överraskad dagen efter. Kan lika gärna sitta uppe på nätterna som jag gillar. Gör ändå ingen skillnad.


Bull hade inte heller haft en strålande dag idag. Och jag lyckades göra den än värre. Det första hon sa när jag kom in genom dörren var " jag är arg på dig". Det visade sig att vår tvättid som jag bokat var igår och mitt helgbesök hade laddat mobilen i hemtelefonens jack. Därmed fullständigt urladdad!! Det hade jag också lackat ur för! Men tyckte ändå hon tog det ganska bra. Troligtvis hade hon hunnit få ur sig det mesta av sin frustration innan jag kom hem.


Men tur det kommer nya dagar. Förhoppningsvis strålar hela jag i morgon av en massa energi! HAN är på jobbet i morgon. Tillbaks från tjänsteresan. Jippi. Måste gå upp direkt när klockan ringer så jag hinner tvätta håret, föna håret, styla håret, sminka mig och sen en halvimme för att bestämma vad jag ska ha på mig. Som ändå alltid slutar med att jag sätter upp håret i en tofs, tar på mig något trasigt och  springer mig svettig till bussen på 3 minuter! Det lönar sig aldrig att anstränga sig...


/Bill



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards