Direktlänk till inlägg 27 juni 2007

Självförintelsekammaren

Av Bill Bull - 27 juni 2007 22:55

Samma sak varje kväll. Det tystnar på toaletten. Då vet man vad det är på gång. PORTÖMNING! Samma sak för både Bull och mig. Vi säger åt varandra att sluta, men vi vet båda två att det är en omöjlighet. Bara den här! Så, nu den sista! Men man kan stå där i evigheter och det slutar alltid med att man kommer ut som Freddy Crüger.


Tack gode gud för Kanebos total finish!


Speglar är livsfarliga. Eller snarare ljuset i badrummet. Borde vara förbjudet med alltför starkt ljus i badrum. Allt för mycket som borde vara oupptäckt upptäcks! Har inte rynkan utmed ögat blivit synligare  och sakta börjat vandra neråt min kind!? Fast jag har ju iofs skrattat hysteriskt mycket det senaste året... Hmm..  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bill Bull - 26 augusti 2007 09:05

Hmm, det var evigheter sedan jag var uppe vid den här tiden en söndag och dessutom utan att vara det minsta bakis. Sjukt, att det är ovanligt men ack så skönt.   Somnade vid 19-tiden i går, tänkte bara slumra lite och vaknade sju denna vackra morgon...

Av Bill Bull - 2 augusti 2007 02:08

Skriver det här innan ens Bill vet om det. Luktar hela honom.  Hade inte mina Light blåa blend varit slut hade jag  suttit på trappan och tagit en cigg nu. Han och jag delade den sista, utanför den, som han sa lånade bilen med barnstol i baksätet.  ...

Av Bill Bull - 5 juli 2007 15:03

Skräckblandad förtjusning. Jag både ville och inte ville se henne. Ibland mår man bäst av det man inte vet. Men ändå var jag nyfiken på kontrasten. Eller likheten?   Den perfekta lilla familjen. Var kommer jag in i bilden? Vilken tur att det ändå bar...

Av Bill Bull - 3 juli 2007 22:06

Vissa dagar vill man bara ska ta slut. Har gått som en zombie hela dagen och så fort jag slutit ögonlocken några sekunder för mycket så har jag halvvägs fallit in i sömn. Som om jag vore bakis. Suck.. Hur väl man än planerar nattens timmar,  blir man...

Av Bill Bull - 1 juli 2007 22:32

Var på tjejfest i helgen. Snygga, smarta, trevliga, lyckade tjejer i 25-års åldern som pluggat, rest, levt livet och nu har ett bra jobb samt pojkvän. Jag vill vara som dom. Ha en röd tråd i livet. Jag trodde verkligen jag skulle komma på vad jag vil...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards