Alla inlägg den 28 juni 2007

Av Bill Bull - 28 juni 2007 18:51

Vitvin från tetra en torsdagkväll, midsommarens kvarglömda chips åker fram för Bill var sugen, då knapra jag på automatiskt. ( Hon sympatidricker visserligen vin för mig) Tack! Prisa livet, nuet! Skit i om man blir lite berusad och tjock av chips och kanske av vin med för den delen.


Bill och Bull myser vid köksbordet, pratar om föräldrar och gamla pojkvänner och analyserar, försöker förstå sig på.

Telefonerna börja då ringa stup i kvarten. Mammor och pappor som undrar hur vi har det, man säger ju inte alltid hela sanningen men nästan.


Har förstått att mamma inte tycker det är jätte kul att höra om

föregåendes helgs sexbravader, så besparar henne numera de detaljerna.


Sex blev det ändå inget för den delen förra helgen, det blev hångel i underkläder efter en osannolik historia om hundar och sedan massage i bastun.

Hånglet blev dock drastiskt avbrutet när festens äldsta herre(cirka 30 år äldre än medelåldern på festen)  lägger sig i samma säng som mig och den blonda muskulösa massören.

Undra om det var han eller mig han ville åt, eller båda??

Eller var han bara  uttråkad på festen... Man behöver ju inte alltid befara det värsta. Det var inte så trevligt i vilket fall, så det blev en snabb påklädning för att sedan gå åt varsitt hål ut i festvimlet igen.


Helgen nalkas, Bill och jag skiljs åt. Jag har hemvändarhelg! Hon har besök från stora staden.

Det blir fest ändå! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards